PERMBAJTJA E URDHERIT NR.50 DATE 12.04.2017 TE KRYEMINISTRIT “ PER MIRATIMIN E DETYRAVE TE ADMINISTRATES SE PREFEKTIT TE QARKUT.
DETYRAT E ADMINISTRATES SE PREFEKTIT TE QARKUT
- TE PERGJITHSHME
- Administrata e Prefektit eshte administrate qe mbeshtet prefektin ne ushtrimin e kompetencave te tij te parashikuara me ligj;
- Administrata e Prefektit kryen ne cilesine e deges territorial funksione te tjera administrative brenda fushes se pergjegjesise shteterore te nje ministrie qe i caktohet Prefektit me ligj.
- Administrata e Prefektit te Qarkut perbehet nga Nenprefekti/Nenprefektet, Koordinatori i Pergjithshem, Pergjegjesit e sektoreve, Specialistet dhe Punonjesit administrative.
- DETYRAT E NENPREFEKTIT
- Në mbështetje të veprimtarisë së prefektit të qarkut dhe në përbërje të administratës caktohen Nënprefektët.
- Nënprefekti për veprimtarinë e vet për Bashkinë/Bashkitë përgjigjet drejtpërdrejt te Prefekti i Qarkut.
- Nënprefekti ka këto detyra:
- Merr masa dhe informon Prefektin e Qarkut për përmbushjen e detyrave të caktuara në zbatim të programit të qeverisë nga institucionet vendore në nivel të bashkisë/bashkive, ushtrimin e funksioneve dhe zbatimin e kompetencave në zbatim të akteve ligjore e nënligjore për këto institucione.
- Përpilon raporte e informacione periodike në lidhje me zbatimin e ligjeve dhe akteve të tjera nënligjore nga njësitë e vetëqeverisjes vendore.
- I propozon Prefektit të Qarkut masa për zhvillimin ekonomiko-shoqëror të Bashkisë/ve, ku ushtron funksionet.
- Merr masa dhe informon Prefektin e Qarkut për përmbushjen e detyrave të caktuara në zbatim të programit të Qeverisë nga institucionet vendore në nivel të Bashkisë/bashkive, ushtrimin e funksioneve dhe zbatimin e kompetencave në zbatim të akteve ligjore e nënligjore për këto institucione.
- Përpilon raporte e informacione periodike në lidhje me zbatimin e ligjeve dhe akteve të tjera nënligjore nga njësitë e vetëqeverisjes vendore.
- I propozon Prefektit të Qarkut masa për zhvillimin ekonomiko-shoqëror të Bashkisë/ve, ku ushtron funksionet.
- Informon Prefektin e Qarkut për masat e marra nga Policia e Shtetit në nivel të Bashkisë/Bashkive për ruajtjen e rendit e të qetësisë publike.
- Drejton dhe kontrollon veprimtarinë e punonjësit të gjendjes civile, si funksion i deleguar.
- Ushtron kontroll në çdo institucion qendror në nivel të Bashkisë/Bashkive për marrjen e masave mbrojtëse, ruajtjen dhe mirëmbajtjen e objekteve mbrojtëse si dhe marrjen e masave parandaluese për emergjencat civile.
- Verifikon dhe zgjidh kërkesat dhe ankesat e qytetarëve, shoqatave e komuniteteve. Për rastet jashtë kompetencës se tij, i propozon Prefektit të Qarkut mënyrën e zgjidhjes së tyre.
- Në programet e punës, Nenprefekti krahas detyrave të administratës, përfshin edhe detyra specifike të ngarkuara nga Prefekti i Qarkut. Për realizimin e detyrave të ngarkuara, Nënprefekti raporton periodikisht te Prefekti i Qarkut.
- Për probleme te veçanta dhe mundësinë e zgjidhjes së tyre, mban kontakte të drejtpërdrejta me Koordinatorin e përgjithshëm dhe sektorët në përbërje të administratës së Prefektit te qarkut.
- Nënprefekti drejton dhe merr pjesë në ceremonite e ndryshme zvrtare shtetërore që zhvillohen në Bashkinë/Bashkitë që mbulon si përfaqësues i autorizuar i Prefektit të qarkut. si. dhe veprimtarite e organizuara nga organet e “vetëqeverisjes vendore kur është i ftuar prej tyre.
- Për probleme të veçanta, Nënprefekti i propozon Prefektit të Qarkut për mbledhjen e organit këshillues, duke argumentuar paraprakisht domosdoshmërinë e mbledhjes së këtij organi.
- Kontrollon plotësimin e detyrave në institucionet qendrore në territorin e caktuar, në funksion të realizimit të programit të qeverisë. Kërkon përmirësimin e punës në përmbushjen e detyrave dhe informon prefektin e qarkut për punën e bërë prej tyre.
- Përgatit takimet mujore të Prefektit të Qarkut me drejtuesit e institucioneve qendrore në territorin e caktuar.
- Monitoron veprimtarinë e strukturave e të institucioneve qendrore në nivel vendor, të cilat i bën prezentë në takimet mujore.
- Zbaton rregullat e etikes të përcaktuara në ligjin nr.913l,date 08.09.2003 “Për rregullat e etikës në administratën publike”.
- Marrëdhëniet e Nënprefektit me Prefektin e Qarkut rregullohen në bazë të dispozitave Iigjore dhe rregullores së brendshme të funksionimit të Institucionit te Prefektit te Qarkut Fier.
- DETYRAT E KOORDINATORIT TE PERGJITHSHEM TE PREFEKTIT TE QARKUT
- Koordinatori i Pergjithshem është nëpunësi larte civil i administratës së Prefektit të Qarkut.
- Ai organizon, drejton dhe koordinon punën midis sektorëve.
- Koordinatori i Pergjithshem si nëpunësi më i lartë civil i administratës së Prefektit te Qarkut, ushtron të gjitha funksionet dhe kryen të gjitha detyrat e përcaktuara në legjislacionin për nëpunësin civil dhe në përshkrimin e tij të punës, në lidhje me zbatimin e këtij legjislacioni dhe menaxhimin e nëpunësve civilë.
- Koordinatori i Pergjithshem drejton nëpunësit civile dhe punonjësit administrativë të administratës së Prefektit të Qarkut dhe përgjigjet e raporton përpara Prefektit të Qarkut për aktivitetin e administratës.
- Ndjek procesin e përgatitjes së projekteve normative të fushës së veprimtarisë së Prefektit të Qarkut.
- Përgatit dhe merr masa organizative për zhvillimin e mbledhjeve të Organit Këshillues pranë Prefektit të Qarkut.
- Koordinatori i Pergjithshem përfaqëson Institucionion në marrëdhëniet me të tretët, në përputhje me delegimet dhe autorizimet e dhëna nga Prefekti i Qarkut.
- Koordinatori i Pergjithshem i administratës se Prefektit të Qarkut përgatit dhe merr masa organizative për zhvillimir, e mbledhjeve e të takimeve të planifikuara nga Prefekti i Qarkut.
- Koordinatori i Pergjithshem i kontrollon e ndjek zbatimin e urdhrave e të udhëzimeve të nxjerra nga Prefekti i Qarkut.
- Ai kryen të gjitha detyrat që i ngarkohen nga Prefekti i Qarkut dhe është përgjegjës para tij për zbatimin e tyre.
- Në mungesë të Prefektit të qarkut, përgjigjet për detyrat që me ligj i ngarkohen Prefektit të Qarkut.
- Mban kontakte të vazhdueshme me Nënprefektin për realizimin e detyrave nga aparati administrativ pranë tij.
- Në përputhje me urdhrat dhe detyrat e caktuara nga Prefekti i Qarkut, Koordinatori i Përgjithshëm përgatit dhe paraqet raporte periodike për veprimtarinë e institucionit të prefektit të qarkut, si dhe për çështje të veçanta.
- DETYRA TË SEKTORIT TË PLANIFIKIMIT, PËRBALLIMIT TË EMERGJENCAVE CIVILE DHE KRIZAVE
- Informon në kohën e duhur Prefektin e qarkut dhe Drejtorinë e Përgjithshme të Emergjencave Civile (DPEC) në lidhje me fatkeqësite natyrore dhe fatkeqësi të tjera.
- Harton dhe përditëson planet e emergjencave, duke pasur parasysh risqet e fatkeqësive të ndryshme në territorin e qarkut përkatës dhe i dërgon në DPEC për qëllime planifikimi e analizimi
- Siguron funksionimm e sistemit të paralajmërimit të hershëm në të gjithë territorin e qarkut.
- Koordinon veprimtarinë e organeve, institucioneve dhe strukturave që veprojnë në qark, rne qëllim zvogëlimin e riskut nga fatkeqësitë.
- Bashkëpunon me njësitë e vetëqeverisjes vendore për realizimin e vlerësimit të riskut nga fatkeqësitë, si dhe për informimin e publikut e të komuniteteve të rrezikuara nga fatkeqësitë.
- Grumbuliln dhe përpunon të dhënat e nevojshme nga Bashkitë dhe strukturat e tjera që veprojnë në qark për zvogëlimin e riskut nga fatkeqësitë dhe menaxhimin e tyre, si dhe informon ne mënyrë të vazhdueshme Prefektin e Qarkut dhe DPEC-në.
- Bashkëpunon me njësitë e vetëqeverisjes vendore të Qarkut dhe me qarqet fqinje, në ztatim të detyrave që lidhen me reduktimin e riskut nga fatkeqësitë dhe emergjencat civile (mbrojtjen civile), me qëllim bashkimin e kapaciteteve të tyre për trajtimin e çështjeve të përbashkëta në këtë fushë.
- Merr masat e nevojshme për parandalimin, përballimin dhe rehabilitimin e pasojave nga fatkeqësitë e ndryshme.
- Inspekton gjendjen e masave parandaluese dhe mbrojtëse të mara nga institucionet dhe strukturat: që veprojnë në qark për parandalimin e fatkeqësive të ndryshme dhe informon Prefektin e Qarkut dhe DPEC-ne.
- Koordinon forcat operacionale në nivel qarku në rastet e fatkeqësive të ndryshme.
- Koordinon veprimet për lehtësinin e shpëmdarjes apo dislokimit të asistencës ndërkombëtare në rastet e fatkeqësi ve.
- Merr masa për lehtësimin e procedurave doganore dhe për zbatimin e detyrimeve të vendit pritës në rastet e ndihmës nga jashtë.
- Shkëmben informacion në kohë reale, në mënyrë cë të mundësohet marrja e masave për përballimin e situatave të krijuara nga fatkeqësitë e ndryshme.
- Planifikon me prioritet për nevojat e Drejtorisë së Përgjithshme të Emergjencave Civile investimet emergjente të nevojshme në nivel qarku me qëllim parandalimin. mbrojtjen dhe rehabilitimin nga fatkeqësitë.
- Krijon, mirëmban dhe përditëson bazën e të dhënave të humbjeve nga fatkeqësitë dhe shkëmben informacione me Drejtorinë e Përgjithshme të Emergjencave Civile.
- Merr masa për funksionimin e Komisionit të Planifikimit dhe të Përballimit të Emergjencave Civile (Mbrojtjes Civile) në qark.
- Kryen detyrat e sekretarisë teknike pranë Komisionit të Planifikimit dhe të Përballimit të Emergjencave Civile (Mbrojtjes Civile), përgatit materialet e nevojshme për mbarvajtjen e punës së tyre, si projekturdherat udhëzimet, vendimet dhe ia paraqet Prefektit të Qarkut.
- Përpunon e përgatit raporte e infomacione periodike lidhur me çështje të reduktimit të riskut ndaj fatkeqësive dhe mbrojtjes civile dhe i dërgon në DPEC për qëllime analizimi dhe planifikimi.
- Ndjek detyrat e përcaktuara në task-forca dhe në organizime të përkohshme që kanë të perfshirje ne fushën e emergjencave civile dhe krizave.
- DETYRA TË SEKTORIT TË SEKTORIT JURIDIK
- Verifikon Ligjshmerine e akteve te nxjerra nga organet e njesive te veteqeverisjes vendore dhe perpilon dokumentacionin e nevojshem duke u shprehur per ligjshmerine e ketyre akteve brenda afateve kohore.
- Permbush detyrat ne zbatim te funksioneve te deleguara per Prefektin e Qarkut dhe informon periodikisht per realizimin e tyre.
- Kujdeset qe ushtrimi i veprimtarise se administrates se Prefektit te Qarkut te behet ne perputhje te plote me procedurat ligjore duke dhene asistencen e nevojshme ligjore edhe per sektoret dhe zyrat e tjera te administrates se Prefektit te Qarkut.
- Te gjitha praktikat shkresore qe pregatiten nga administrata e Prefektit te Qarkut dhe qe shprehen per mbeshtetjen ligjore kontrollohen dhe siglohen nga juristet e ketij sektori.
- Ndjek procedurat ligjore per konstituimin e organeve te njesive te vetqeverisjes vendore dhe sipas nevojes procedurat per shperndarjen apo shkarkimin e teyre organeve.
- Pergjegjesi i sektorit apo specialistet e tij me autorizim me shkrim te Prefektit te Qarkut perfaqesojne institucionin ne proceset gjyqesore ne te cilat Prefekti i Qarkut pale.
- Mban arkivin e akteve ligjore, nenligjore si dhe urdherat e udhezimet qe nxjerr Prefekti i Qarkut.
- Pergatit materiale te ndryshme ne ndihme te kualifikimit te administrates se Prefektit te Qarkut, si dhe per seminare apo takime me me te zgjedhurit vendore sipas rastit.
- DETYRA TË SEKTORIT TË MONITORIMIT TE KOMPETENCAVE VENDORE DHE FUNKSIONEVE TE DELEGUARA
- Ndihmon dhe asiston ne menyre permanente organet e njesive te vetqeverisjes vendore per njohje dhe ushtrimin e funksioneve e te kompetencave nga ana e tyre.
- Ndjek procedurat ligjore per konstituimin e organeve te zgjedhura te njesive te vetqeverisjes vendore dhe sipas nevojes, procedurat per shperndarjen apo shkarkimin e ketyre organeve
- Evidenton problemet per te cilat jane te interesuara organet e njesive te vetqeverisjes vendore , ne raport me organet dhe institucionet shteterore qendore ne nivel vendor dhe perpunon te dhenat per keto probleme
- Ndjek proceduren e hartimin te projektbuxhetit dhe te miratimit e te zbatimit te buxhetit
- Njihet me aktet e nxjerra nga organet e njesive te vetqeverisjes vendore , nivelin juridik e funksional te tyre te prefekti i qarkut apo edhe per publikimin e tyre , si dhe nivelin e komunkimit me komunitetin.
- Ne bashkepunim me sektorin perkates ne Ministrine e Puneve te Brendshme realizon udheheqjen metodologjike te sistemit fiskal vendor.
- Bashkerendon punen ndermjet institucioneve qendrore dhe organeve te njesive te veteqeverisjes vendore dhe pergjigjet per hartimin e programeve ne nivel qarku.
- Bashkerendon punen me strukturat perkatese per mbarvajtjen e sezonit turistik, si dhe turizmin nepergjithesi gjate vitit.
- Pergatit materialet perkatese per shtabin e Prefektit te Qarkut dhe ndjek zbatimin e detyrave te percaktuara.
- Ndjek sipas rastit zbatimin e detyravenga task-forcat e vecanta per sezonin turistik.
- Ndjek problemet e sigurise ne plazhe e zonat e tjera turistike, higjenen, problemet shendetesore, emergjencat civile, qarkullimin rrugor etj.
- Harton materiale informative-statistikore per gjendjen ekonomiko-shoqerore ne qark dhe mbi bazen e tyre, i propozon Prefekti tte Qarkut mendime per permisimin e gjendjes.
- Kordinon punen me institucionet qendrore ne nivel qarku per konsultimet me njesite e vete qeverisjes vendore per politikat, legjislacionion dhe normat qe rregullojne dhe kane ndikim te drejteperdrejte ne ushtrimin e tedrejtave e te funksioneve te ketyre njesive, si dhe konslutimin , nepermjet shoqatave perfaqesuese te vete qeverisjes vendore dhe grupet e tjera te interest, nepermjet te cilit u mundesohet prezantimi i opinioneve, komenteve dhe propozimeve te tyre per politikat dhe legjislacionin qe ka ndikim te drejte per drejte ne ushtrimin e tedrejtave dhe funksioneve te tyre, sipas percaktimit me vendim te Keshillit te Ministrave.
- Bashkerendon dhe merr masa per garantimin e pjesemarrjes publike ne procesin e vendimarrjes te njesive te vetqeverisjes vendoresi dhe per njoftimin e konsultimin publik ne perputhje me dispozitat e ligjit ne fuqi per njoftimin dhe konsultimin publik.
- Bashkerendon punen me strukturat perkatese per realizimin e funksioneve ne fushen e kultures, sportit dhe sherbimeve argetuese, ne fushen e mbrojtjes se mjedisit, ne fushen e bujqesise, zhvillimit rural, pyjeve dhe kullotave publike, natyres dhe biodiversitetit, ne fushen e zhvillimit ekonomik vendor, ne fushen e sigurise publike, si dhe per funksionet dhe kompetencat e deleguara .
- Ndjek detyrat e percaktuara ne task-forca dhe organizmave te perkoshem, qe kane te bejne me funksionet e deleguara.
- DETYRA TË SEKTORIT TË ZHVILLIMIT URBAN
Sektori i zhvillimit urban bashkërendon punën me organet e njësive të vetëqeverisjes vendore për :
- Krijimin e kushteve për një zhvillim të qëndrueshëm në territor dhe sipas parimeve të ligjit “Për zhvillimin e territorit”, në nivel qarku;
- Drejtimin e zhvillimit të sistemeve të banimit e sistemeve të tjera ndërtuese;
- Rregullimin e përdorimeve të tokës ,intensitetit e shtrirjes së ndërtitmit ne sistemet natyrore,bujqësore dhe urbane të territorit;
- Planifikimin e programeve e të masave për të garantuar rigjenerimin urban,mbrojtjen e mjedisit dhe zhvillimin e qëndrueshem të burimeve natyrore ,të tokës kultivuese, peisazhe dhe hapësirave të gjelbra;
- Rregullimin e vendodhjes dhe programeve per infrastrukturat publikee servitutet publike;
- Rregullimin e ruajtjes, përdorimit dhe,sipas rastit mbarështimit të zonave të mbrojtura,natyrore dhe historike, sipas kërkesave të legjislacionit në fuqi;
- Planifikimin, zhvillimin dhe kontrollin e territorit sipas mënyrës së përcaktuar me ligj;
- Mbajtjen pastër të mjedisit për pastrimin e parqeve ,lulishteve e të hapësirave të gjelbra publike;
- Mbledhjen ,largimin dhe trajtimin e mbetjeve të ngurta dhe shtëpiake.
- Sigurimin ,në nivel vendor të masave për mbrojtjen e cilësisë së ajrit, tokës dhe ujit nga ndotja;
- Sigurimin ,në nivel vendor , të masave për mbrojtjen nga ndotja akustike;
- Zhvillimin e aktiviteteve edukuese dhe promovuese ,në nivel vendor,të cilat lidhen me mbrojtjen e mjedisit;
- Kujdesin per mirefunksionim e rrugeve urbane e rurale në nivel qarku;
- Ndjekjen e mbarëvajtjes së investimeve shtetërore dhe prioritizimin e tyre për zonat turistike;
- SEKTORI i SHERBIMEVE MBESHTETESE TE BRENDSHME
- Verifikon kerkesat dhe ankesat e qytetareve shoqatave e komuniteteve dhe i propozon Prefektit te Qarkut menyren e zgjidhjes se tyre;
- Pergjigjet per administrimin dhe ne mirembajtjen e ambienteve te punes pajisjeve teknike dhe automjeteve per krijimin e kushteve te pershtatshme per administraten e Prefektit te Qarkut;
- Kryen veprime per pranimin dhe rregjistrimin e praktikave ne regjister dhe kompjuter, si dhe shperndan korrespondencen zyrtare;
- Arkivimi i materialeve behet ne perputhje me ligjin nr.9154 date 16.11.2003 “ Per arkivat”;
- Ruan sistemon dhe pasurun dosjet e librezat e punes te punonjesve te administrates se Prefektit te Qarkut sipas proçedurave perkatese ligjore.
- Kryen dhe detyra te tjera te percaktuara me akte ligjore e nenligjore si dhe detyra te ngarkuara nga Prefekti i Qarkut sipas rregullores se brendshme te funksionimit te administrates se Prefektit te Qarkut.
- Sherbimet zyrtare brenda qarkut dhe jashte tij nepunesve e te punojnesve ndihmes te administrates se prefektit te qarkut behen vetem me miratimin e Prefektit te Qarkut.
SPECIALISTI PER FINANCEN
- Përgatit informacione dhe jep mendime lidhur me hartimin e projekbuxhetit ne nivel vendor
- Mbikqyr procesin dhe jep mendime lidhur me hartimin e projekt buxhetit ne nivel vendor
- Ne bashkepunim me specialiste te Ministrise se Puneve te Brendshme, pergatit udhezime per hartimin e projektbuxhetit per organet e njesive te vetqeverisjes vendore
- Llogarit kapacitetin fiskal vendor per cdo Bashki dhe Keshillin e Qarkut si dhe ndjek ne menyre periodike realizimin e te ardhurave nga taksat vendore sipas llojeve te taksave
- Kryen veprimet financiare ne zbatim te planit te buxhetit per administraten e Prefektit te Qarkut
- Kryen veprime financiare ne zbatim te planit te buxhetit per administraten e Prefektit te Qarkut
- Kryen dhe detyra te tjera te percaktura me akte ligjore e nenligjore si dhe detyra te ngarkuara nga Prefekti i Qarkut sipas rregullores se brendshme te funksionimit te administrates.
IV.5 Zyra e Gjendjes civile
Kjo zyre kryen keto detyra:
- Kryen Sherbimin e Gjendjes Civile qe ka ne juridiksion
- Pergatit evidencat periodike mbi ndryshimet demografike
- Leshon çertifikatat e sherbimit te gjendjes civile ne lidhje me dokumentacionin qe administron
- Zbaton metodikat e hartuara nga Drejtoria e Pergjithshme e Gjendjes Civile me dokumentacionin qe administron
- Administron arkivin e gjendjes civile
- Grumbullon dhe dergon ne institucionet shteterore te dhenat e Zyrave te Gjendjes Civile sipas menyres se percaktuar ne ligj dhe me ane te shkresave perkatese
- Ben administrimin e korrespondences dhe njoftimeve qe vijne nga institucionet shteterore per zyren e gjendjes civile
- Zbaton detyrat e percaktuara ne Kodin Zgjedhor dhe ne aktet ligjore e nenligjore qe kane e bejne me proceset zgjedhor